hoe kan je zien dat de certificaat echt is

hier dit wil ik dit kopen op baye maar ik weet niet dat het echt is
TITANIC LIMITED EDITION COMMEMORATIVE COAL COIN

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat je moeder het kopen en beoordelen of het echt van de titanic is.

Antwoorden (1)

Het klinkt mij in de oren als een soort 'herdenkingsmunt', daar is niets echts of onechts aan, die kan iedereen uitgeven.
Koop 'm als je 'm mooi vindt, maar denk niet dat je iets koopt van de Titanic of iets officieels.