ja, ik vind het jammer want het was een leuke vent, leuk om te lezen en naar te luisteren, enthousuast, gevat en zeker geen grijze muis.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Uiteraard, maar dat geldt niet alleen voor Martin Bril. Het is altijd erg als er iemand overlijdt. (Uitzonderingen als Hittler daargelaten uiteraard).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee, want ik heb geen idee wie Martin Bril is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
schrijver en columnist Volkskrant/Parool. Voorts was hij geregeld op tv bij DWDD
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
een minnetje? het is een eerlijk antwoord op de vraag toch?
Tja zo is het leven, dat het nou net een bekend persoon betreft veranderd niks aan de zaak.
Ik vind het dus niet zo erg. Vind het wel sneu voor zijn na bestaanden.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Misschien moet je voor hem wel blij zijn. Hij is van zijn pijn verlost. De wereld is een mooie schrijver kwijt maar het zou egoïstisch zijn om hem daarom hier te houden. Hij is vast naar een betere plek...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor zijn familie is hij uiteraard te jong gestorven, en zelf wilde hij ook nog niet uit 't leven stappen. Persoonlijk mis ik hem niet, want ik lees geen Parool/Volkskrant en kijk geen DWDD. (Ik kijk eigenlijk haast helemaal geen TV meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Geen TV? Misschien iets te verslaafd aan GV? :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
of te druk met andere andere dingen
Sowieso is het heel triest als iemand zo vroeg overlijd en zeker op deze manier door een slopende ziekte. Ik denk dat niemand heir zal schrijven dat hij/zij een feestje heeft gevierd oid. Ik heb meermaals me flink geamuseerd met zijn collums in de Volkskrant. Ik hield wel van zijn stijl van schrijven, al ken ik hem verder niet.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor zijn familie en naaste omgeving is het erg. Ik ken hem verder niet, dus kan er eigenlijk green traan om laten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja ik vind het erg. Waarom weet ik niet, maar die man raakte mij. En ik heb nooit iets van hem gelezen, ik kende hem alleen maar van DWDD. Triest hoor.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee het doet mijn persoonlijk helemaal niks, ik ken de man niet persoonlijk en niet van naam. Het is naar voor de nabestaanden uiteraard, maar ik zit er niet mee.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik ken hem niet...ik geloof niet dat hij ooit enige invloed op mij of mijn leven heeft gehad en ik zal hem dus ook niet missen...

Voor mensen die hem persoonlijk hebben gekend of waar hij belangrijk voor was, is het natuurlijk verdrietig...

Toegevoegd op 23-04-2009 17:01:23
@Cora
Waarom vind jij het zo erg dat hij is overleden? Was hij je dierbaar of een held voor jou?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kende hem niet persoonlijk dus om hier nou (heel hypocriet) te gaan zeggen dat ik het zo vreselijk vind dat hij is heengegaan... nee.

Wél vond en vind (!) ik wijlen Martin Bril een begenadigd frisse schrijver die bij machte was met een minimum aan woorden een eenvoudige sfeerschets te maken van de meest uiteenlopende zaken die aansprak en hongerig maakte naar meer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Cora42;

Ik mocht zijn werk graag lezen en genoot van zijn kijk op alledaagse dingen. Ik zal hem persoonlijk misschien niet zo, maar zijn werk zeer zeker missen.