wat is voldemort zijn patronus?

weet iemand misschien wat voldemort zijn patronus is want nergens kan je dat vinden

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (1)

Voldemort heeft geen patronus want Voldemort begrijpt de kracht van liefde niet, hij was zelfs nooit blij en putte geen plezier uit de kleine dingen des levens, alleen slechte en nare dingen maakten hem blij, maar bovenal heb je liefde nodig om krachtige spreuken te produceren, en dat kende Voldemort dus niet.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ozewiezewozewiezewallakristallix
4 jaar geleden
Ik ben niet zo thuis in de wereld van Harry Potter, maar was Voldemort niet ook een hele krachtige tovenaar ?
Hoe rijmt dat dan met: "...maar bovenal heb je liefde nodig om krachtige spreuken te produceren, en dat kende Voldemort dus niet." ?
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
"Hoe rijmt dat dan met..."
Zie het een beetje als "The power of love" die kracht overwint toch altijd het kwade? Dus hoewel hij een krachtige tovenaar was kon zijn toverkracht niet op tegen 'the power of love' Aangezien Voldemort door zijn opvoeding nooit liefde heeft gekend zou hij nooit een patronus kunnen maken.