Weet iemand welk boek dit kan zijn, een soort invulboek over je voorkeur?

Mijn vriendin wilt een soort invulboek, ze had me een paar foto's gestuurd als voorbeeld. Weet iemand zo'n soort boek dat rond de 10 euro is? Alle hulp is welkom want ik ben al heel lang aan het zoeken en alles is of te duur of niet goed!!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Je zou bijvoorbeeld eens kunnen kijken naar de boeken van deze man?
https://www.bol.com/nl/c/thomas-beekman/2873543/
Antoni
5 jaar geleden
Waarschijnlijk is het het slimste om je vriendin (meer) informatie te vragen. Zij weet het best wat ze precies wil hebben.
Amadea
5 jaar geleden
Is zij Engelstalig? Of kan het ook een Nederlands invulboek zijn?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
@amadea het kan engels en nederlands zijn

Antwoorden (1)

Na lang zoeken heb ik nu een dergelijk boek voor 10 euro gevonden: "6 en 30 creatieve inspirerende en echt leuke dingen". Een boek met 36 nieuwe ideeën die je kan doen zoals ze beschreven staan of die inspiratie geven om iets soortgelijks te doen.
Amadea