Hoe kan je een voelboek uitgeven?

Voor een opdracht van school moeten we een kinderboek maken. Omdat ik dit een super leuke opdracht vind en hier veel werk aan wil besteden wil ik een voelboek maken. Maar ik wil natuurlijk wel dat het op een echt professioneel boek lijkt. Niet dat de dingetjes met wat lijm op de kartonnen pagina's geplakt zijn. Dus ik dacht: hoe kan je dat beter doen dan door er een echt boek van te maken? Maar omdat het een voelboek wordt, kan dit niet overal. Weet iemand hoe ik dat kan doen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Je thema zou dieren kunnen zijn: dieren die een kind in het verhaal aait. Een zacht velletje voor een konijn een prikkelstukje voor een egel etc. etc.
Een kind is erg gericht op voelen . Vraag elk Montessori kind. Succes.

Antwoorden (1)

je zou verschillende materialen kunnen gebruiken; verschillende stoffen, plastic, hout, , karton enz.
of gebruik maken van diverse vormen die ze kunnen voelen.
misschien kun je informeren naar een school voor blinde kinderen en kijken hoe de reactie is. zij zijn immers `ervaringsdeskundigen `.
Er zijn talloze verenigingen voor blinden. wellicht kunnen zij je verder helpen om het uit te geven.