Er is een "Star Wars Trilogie", een bundel met de drie verhalen van de eerste Star Wars-films, uitgegeven ter gelegenheid van het feit dat de eerste film vijfentwintig jaar geleden uitkwam. Oorspronkelijk waren de romans tussen 1977 en 1983 als drie afzonderlijke delen verschenen, die gelijk met het uitkomen van de gelijknamige films in de handel kwamen. Er gaat inmiddels een driedelige prequel aan vooraf en er is een eveneens driedelige sequel in de maak.
Amsterdam : Uitgeverij Luitingh-Sijthoff, 2015. ISBN 978-90-245-7196-3, 558 pagina's.
Amadea
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus als ik het goed begrijp de eerste 3 star wars films en die zijn samen in 1 boek? En er worden nu meer gemaakt? Gaaf bedankt!