Wat is de waarde van het boek van Robin Hood uit ongeveer 1965?

Graag zou ik de waarde willen weten van het boek Robin
hood voor ik het verkoop

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Op http://www.catawiki.nl/catalogus/boeken/series-held-in/robin-hood/3291971-robin-hood staat dezelfde uitgave, met daarbij vermeld dat het boek als het nog in nieuwstaat zou zijn € 6,00 waard is. Is het in goede staat, dan € 4,00. En in redelijke staat kan je er € 2,00 voor vragen.

Op tweedehands boekensites wordt voor deze titel (maar zonder omslag, dus niet zeker of het dezelfde uitgave betreft) € 2,50 à € 3,00 gerekend, exclusief verzendkosten.
Amadea