heeft paperblanks voor het jaar 2016 geen nieuwe agenda's?

Ik heb op de site gekeken maar de 2015 agenda's zijn precies hetzelfde als de 2016 agenda's. Ook zijn de formaten hetzelfde dus een agenda genaamd Chiraz in formaat maxi 18 maanden hebben ze voor 2016 nog steeds en dit is bij alles zo. Er staan ook geen nieuwe bij. Het lijkt me vreemd als ze geen enkele nieuwe agenda kwa uiterlijk aan hun collectie toevoegen voor 2016 maar tot nu toe is alles hetzelfde. Heeft iemand al meerdere jaren een agenda van dit jaar dan heb je hier misschien al mee te maken gehad. Was dit vorig jaar ook het geval dus 2014 en 20-5 hetzelfde

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Wat je op die foto ziet dat zijn de planners. Die bestaan uit een mapje waar je elk jaar een nieuwe vulling in kunt doen. Er staat geen jaartal op de buitenkant, de mapjes zijn tijdloos. Die kunnen dus jarenlang hetzelfde blijven, alleen de inhoud wijzigt.

Maar als je kijkt naar de agenda's van Paperblanks, dan zie je wél andere afbeeldingen. En daar staat dan 2015 of 2016 op. Zie bijvoorbeeld op http://www.boekhandelsmit.nl/nl/catalog/59/ppag120/paperblank-agendas-2015-16.html waar de nieuwe afbeeldingen al wel staan maar de exemplaren nog niet beschikbaar zijn.
Amadea