Wanneer komt het volgende goede boek uit van Kluun?

Na: ''Komt een vrouw bij de dokter'', en ''De Weduwenaar''..ben ik echt wel toe aan deel 3!! Wie weet dit en kan mij antwoord geven?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Je vraag is nog ingewikkelder dan je zelf beseft.
Je wilt namelijk weten wanneer het volgende *goede* boek van hem uitkomt. Tja...
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ik begrijp je antwoord niet..ik denk dat je een man bent anders had je zijn vorige boeken wel gelezen(en begrepen)..mocht je hem wel hebben gelezen kun je hem niet slecht vinden want WIE gaat er nu verder in een ''slecht'' boek? maar maakt verder niet uit.. verklaar je nader want ik vind dit geen antwoord....hoop dat je normaal kan reageren anders laat ik je antwoord verwijderen, sorry respect voor iedereen maar ben op zoek naar zinnige antwoorden...
AWM
15 jaar geleden
Wat het eerste deel van je vraag betreft: Ik wilde betogen dat je onmogelijk kunt voorspellen of het boek goed gaat worden, nog los van het tijdstip van uitgave. Wat je dreigement betreft:
Je moet doen wat je niet laten kunt en vooral niet het respect tonen dat je van anderen meent te moeten vragen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat het eerste deel van je vraag betreft: Je impliceert met je ''antwoord'' dat Kluun geen goede boeken schrijft dus hou alsjeblieft op met je betoog. Wat mijn ''dreigement'' betreft: Het is geen antwoord wat je geeft , dus is het aan mij om dat te melden bij de moderators, heeft niets met bedreigen te maken maar met het leuk houden van de site, denk je ook niet Antwoordman? Met andere woorden..je weet het antwoord op mijn vraag niet dus heeft het ook geen zin om te reageren...zonde van je tijd lijkt mij...en die van mij trouwens ;-) (ben gewoon op zoek naar een echt antwoord , sorry)
AWM
15 jaar geleden
Oké, ik kon het niet laten, maar ik wilde je niet kwetsen. Hier komt dan het antwoord.
Ik heb 'm even gebeld en hij vertelde: "Ik ben bezig met een nieuwe roman. Ik heb nu een bladzijde of vijftig, maar het zo maar kunnen dat die nog allemaal in de schredder worden gegooid. Ik voel wel steeds meer dat ik de juiste vorm te pakken krijg. Daarnaast ben ik bezig met een meerjarenproject: een Top 100 van Het Amsterdamse nachtleven aller tijden. De roman komt hopelijk in de tweede helft van 2009 uit, het andere boek is een meerjarenproject. In november van dit jaar komt mijn eerste columnbundel uit, KLUNEN genaamd. Daarin staan alle acties, columns en verhalen uit RED, VT Wonen, Viva en van mijn website van de afgelopen jaren die de moeite waard zijn."
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
ja leuk die ken ik al..maaruh geen serieus antwoord dus? jammer..misschien had je je leven een zinvol bestaan kunnen geven..niet dus...jammer dat Goeievraag.nl word bevuild op deze manier. had verwacht dat er om 23.50 uur. geen kinderen meer op internet zouden zitten..niets is minder waar...
AWM
15 jaar geleden
Wat nou? Dat is ZIJN tekst!
Tweede helft van 2009 komt die begeerde roman uit, dat wilde je toch weten?
Het is ook nooit goed..... (zucht)

Andere antwoorden (1)

waarschijnlijk moet je wachten tot Kluun weer nieuwe smart van een ander heeft gevonden om munt uit te slaan.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een nieuwe smart? Naar mijn weten rijdt ie nog altijd in een Saab ;-)Mufasa van jou had ik meer verwacht!! Heb ik nou echt op dit tijdstip met dit soort antwoorden te maken??