Nee, dat bestaat (nog) niet. Er is alleen een (uitverkochte) boektitel te vinden die ontleend is aan die filmnaam: "Forrest Gump : 'gelukkig die arm van geest zijn...', geschreven door Jos Boesten. Uit de serie 'Zin in film'.
Is Forrest Gump de representant van het naïeve, rechtse Amerika - of belichaamt hij de verloren onschuld in een verloederde wereld? Mag Forrest Gump worden gerekend tot "de armen van geest" die in de bergrede "gelukkig" worden genoemd, of is hij alleen maar een zwakbegaafde sul, die vegeteert op blinde gehoorzaamheid?
Amadea