Hoe heette het boek waarin een jongen gepest wordt en op reis gaat naar schiermonnikoog 1 van de waddeneilanden, en de pestkop is daar ook op reis ??

Het hoofdpersonage had iemand leren kennen op het eiland éné thomas dacht ik

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Het boek heet: vertrouw je mij? De schrijfster is Martiene Kamphuis.

Bas heeft na groep 8 wel even vakantie nodig. Weg van zijn kwelgeest Kevin, die hem zelfs tijdens de eindmusical nog aan het pesten was. Even uitwaaien op Schiermonnikoog met zijn vakantievriend Thomas, de zoon van de plaatselijke fietsenmaker. Maar dan gaat alles mis in dit boek: Kevin komt ineens ook uitwaaien op Schier, en sluit een bondgenootschap met de criminele Bruno. Die geeft niet alleen strandzeillessen, maar heeft ook een handeltje in verdovende middelen. Hoe gaat Bas zich nu redden?
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Yep, bedankt