De achternaam van Heidi is Kramer. Haar volledige naam is Adelheid Kramer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Heidi Berg, daar de opa opa Berg heet en hij de vader van Heidi heeft verlorren. Zie onder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor je antwoord, ik heb het ook zo gevonden :P, alleen jij eerder
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar je ziet, het gros zoekt wel, maar denkt niet meer na.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar misschien was opa wel de vader van heidi's moeder..
dan is het dus geen Berg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dat echt zijn officiele achternaam of noemt Heidi hem alleen zo? Er zijn een heleboel opa's en oma's die door hun kleinkinderen Opa Bos, Oma Oorbel, Opa Limburg, Oma Snoepje enzo heten.... en als die opa van haar in de bergen woont, verbaast het me niets als ze hem daarom Opa Berg noemt... Maar Heidi is voor mij echt heel lang geleden, dus ik weet het niet hoor, misschien noemen andere mensen die man ook wel zo en is het echt zijn achternaam.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want als je het verhaal kent wou opa niks meer met zijn zoon te maken hebben omdat die met de verkeerde vrouw was getrouwd, en dat was heidi's moeder. De reden dat hij uit het dorp was vertrokken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nou oke Jeroen..je krijgt gelijk en een plus;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probleem als je zusjes hebt, die dat vroeger keer op keer wilden zien. Maar naar 35 jaar komt het toch nog een keer van pas.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Na deze discussie en onderbouwend antwoord heet Heidi vanaf nu Heidi Berg! +1
Ik kan nergens een achternaam vinden. Niet in de films op Wikipedia en IMDB. De persoon staat steeds vermeld als "Heidi".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heidi zit in het illustere rijtje:

gordon

cher

bono

heidi

prince

godzilla

spiderman
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor,
Gordon heet Gordon Heuckeroth
Cher heet Cherilyn Sarkisian LaPiere ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
overigens is die - absoluut niet van mij, ik doe niet aan minkukelen zelfs bij incorrecte info
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
atriestennamen he, heidi heet eigenlijk Jennifer Edwards http://www.imdb.com/title/tt0063051/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL, die geef ik een +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
bedankt
Haar opa heeft de achternaam Berg.
Nu weet ik niet of dat Opa de vader is van haar vader of moeder, zou het haar vaders achternaam zijn, dan neem ik aan dat Heidi, Heidi Berg heet.
Maar veel duidelijker wordt dat niet :)

http://nl.wikipedia.org/wiki/Heidi

Kijk bij de Nederlandse cast van de televisieserie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heidi KLUM joh............ Daar kun je toch niet omheen??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik denk eigenlijk niet dat ze een achternaam heeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze was een verre nicht van de Zangeres, ze heet Heidi Zondernaam.
rose