Wie was Gerard Galama? Hij schreef rond 1890 14 boeken maar verder is er niets over hem te vinden

hij schreef vnl bijbelse/ historische boekjes

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 voor de uitdaging

Het beste antwoord

Mathilde, ken je deze site?

Toegevoegd na 1 uur:
Bij bibliotheek.nl staat dit (maar weet je waarschijnlijk al):

Heeft u het al bij de uitgeverijen geprobeerd? Hij heeft oa uitgegeven bij B Jacobs een Groningse papierdrukkerij: T Slagter uitgever te Kollum? en Johan de Liefde Utrecht Daar moeten toch nog exemplaren van in hun archieven zijn

Toegevoegd na 1 uur:
Het volgende is ook niet bepaald opwekkend. Deze persoon is al 10 jaar met dit item bezig!

"het enige wat ik kan zeggen dat ik in de ruim 10 jaar dat ik met de familie Galama/Galema bezig geweest ben nergens een spoor van hem ben tegengekomen anders dan als schrijver van de bewuste boeken".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Heb je al eens geprobeerd om te informeren bij:

Dhr. R.C.W. Strijbos
info-zsb@achterderug.nl

Hij heeft een website en schijnt nogal op de hoogte te zijn van dit soort boeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site staat een Galama familie boek.
Kijk maar eens of dit is wat je zoekt of waar je wat aan hebt.