Op welke site kan ik dit het best melden (zie uitleg)?

op welke site kan ik onderstaand stuk het best neerzetten:

Ik zoek mensen die graag een beginnend schrijver willen helpen, met verbeteringen aanbrengen in zijn boek/manuscript (zo gehete proeflezers).

WAAR MOETEN DE PROEFLEZERS OPLETTEN:

kinderachtige zinnen
is het een goed doorlopend geheel
kinderachtige zinnen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hey Youris...Maak een oproep en zet je E-mail adres eronder dan plaats ik het op de GVSOOS....
Daar zijn inmiddels 29 GV ers op en wie weet zijn er die je willen helpen.
Je kunt ook zelf lid worden van de soos (zijn wel 26 vrouwen en 3 mannen) maar het is er wel leuk en als je lid wordt maak ik een topic voor je waar je je manuscript kunt plaatsen...dan kunnen we het allemaal lezen en verbeteren...is dat een idee??
Ik hoor het van je....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat is gvsoos
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha...een forum vol leuke dingen,spellen,kletspraat enzovoort...
er zitten veel vrouwen op die kinderen hebben en er zijn er die gedichten maken,dus ik dacht...dan kunnen die het ook voor je nakijken en eventueel verbeteren...jij plaats het stuk wat je geschreven hebt er neer en wij verbeteren het dan...is een kleine moeite toch...
ik stuur je de link even per PB.meld je er dan aan en dan maak ik een aparte plek voor je waar je het neer kunt zetten en ook kunt nalezen...en reageren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
gelukt, dank je

Andere antwoorden (4)

Marktplaats

Toegevoegd na 51 seconden:
onder diensten en vakmensen

Toegevoegd na 3 minuten:
Of op een forum over schrijvers een topic plaatsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
daar staat het al op maar er wordt niet gereageerd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb je een link naar de oproepje? Dan kan ik kijken hoe je 't eventueel enthousiaster kan brengen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*het oproepje..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://link.marktplaats.nl/332459083
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Proeflezen is dan ook professioneel werk, het is niet zo raar als je geen reacties krijgt als het gratis moet zijn. Dan is het een vriendendienst (en ook nog een behoorlijke, waar véél tijd in gaat zitten) en de mensen die op marktplaats zitten, zijn niet je vrienden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@suzyQ ik heb al iemand die het voor me doet (ik ken die gene niet) en hij doet het zelfs gratis. maar ik moet er natuurlijk meer dan 1 hebben
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan heb je veel geluk. Maar wat mijn punt is: marktplaats is misschien niet de beste plaats om om een gratis zeer arbeidsintensieve dienst te vragen. Als je je oproep plaatst op schrijverssites, én aanbied hetzelfde (of iets anders) te doen voor de ander, maak je meer kans.
je zou je verhaal (in kortere gedeeltes) op de verhalensite kunnen zetten.
daar wordt je verhaal door meerdere mensen beoordeeld, en krijg je vaak ook suggesties hoe dingen beter kunnen.
ook kan je daar workshops schrijven volgen.
www.verhalensite.com
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee rieneke...youris moet maar bij de soos komen,dan lezen wij het wel.....maar toch een plusje+
WAAR MOETEN DE PROEFLEZERS OPLETTEN:

kinderachtige zinnen
is het een goed doorlopend geheel
kinderachtige zinnen

misschien moeten ze ook letten op onnodige herhalingen...

Hier vind je vast ook wel mensen die je willen helpen:

http://www.schrijvenonline.org/forum/6511
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wil het wel voor je doen.