hoe heet het stripverhaal over een meisje en een wild paard?

Het gaat over een meisje dat geloof ik doof is of iets anders mankeert? Ze gaat naar een soort van paardenkamp maar voelt zich eenzaam en gaat vaak het bos/de natuur in en komt er dan achter dat hier een paard woont dat ooit in het kamp woonde maar door een gebeurtenis erg bang is geworden en is weggelopen.
Ik geloof dat er ook wilde paarden in het bos wonen?
Uiteindelijk krijgt het paard een band met het meisje en ik geloof dat het haar dan ook nog een keer te hulp schiet

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Een boek krijg ik met jouw beschrijving niet gevonden. Misschien is het een vervolgverhaal geweest in het striptijdschrift Penny ?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Klinkt inderdaad erg als een Penny-verhaal ;-)

Antwoorden (1)

Ik ken wel een boek dat daar op lijkt.. de Paardenfluisteraar? Dat gaat ook over een meisje die samen met een ander meisje gingen paardrijden, een ongeluk kregen, de ene overleed, en het andere meisje samen met het paard naar een speciale boerderij gaan om het paard + meisje weer te helpen met de traumatische ervaring.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Amadea
9 jaar geleden
Maar dat is toch geen stripverhaal?