hoe kan je dit stuk beter laten doorlopen (zie stuk in uitleg)?

Als draak is het niet mogelijk om een spreuk uit te spreken, zei Maighdlin. ´Hoe moet je dan spreuken uitvoeren?´, vroeg Aragon verbaasd. Je moet de spreuken in je gedachte nemen, zei Maighdlin, dan verzamelt er een enorme kracht rond je lichaam, die naar het gekozen doel vliegt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Bart: ws Youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik snap het ook niet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cindy1985 wat bedoel je precies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
youris heeft hier niks mee te maken. dit is zelfs niet voor hem bedoeld
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoi iedereen, ik heb zoals askmen al zij idd niks met deze vraag te maken. ook zal ik deze vraag geen +1 geven omdat het verder niet echt een goede vraag is, maar meer een interessante vraag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@ Youris en Askmen: Ik weet dat jullie beide bezig zijn met het schrijven van boeken. Excuus wanneer ik dingen zei die niet waar zijn. Het was geenzins mijn bedoeling om iemand te beledigen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cindy1985 is goed hoor, maar wat bedoelde je met: ws youris
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had begrepen,dat aradinges anders moest gaan heten,of is jouiw ara niet die van Youris?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Askmen: Ik bedoelde dat Youris waarschijnlijk (=ws) de vraag als goeie vraag had beoordeelt. Omdat jullie beide bezig zijn met boeken schrijven. En naar wat ik dacht vrienden/familie zijn..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@moolkeesje mijn aragon en zijn aragon zijn 1, omdat ik hem help met zijn boek. maar deze vraag staat 100 procent los van youris en mijn boek. (het boek zal ooit ALLEEN onder youris worden uitgegeven). @cindy1985 ik ken youris via een forum, daar zijn we een soort van vrienden geworden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
aha.. verklaart een hoop. Dank je! En nogmaals excuus.. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
we hebben elkaar idd leren kennen via een forum. het bleek dat we een beetje dezelfde ideeën hadden voor een boek en daardoor zijn we samen gaan schrijven aan 1 boek. maar omdat ik al aan het boek was begonnen en er het meest aan doe (is erkend door askmen) zal hij onder mij naam gepubliceerd worden. en tevens heeft askmen een moeilijk besluit genomen (voor hem): hij zal stoppen met het schrijven van het boek omdat hij steeds weer voor het al te bekende schrijversblok komt te staan en daarna enkele dagen niet kan schrijven. hierbij wil ik Askmen alvast bedanken voor zijn hulp en inzet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@cindy1985 het was natuurlijk ook een beetje verwarend om twee gebruikers met de zelfde tekst om te komen duiken op gv. het is dus heel normaal dat je dacht dat ik een +1 had gegeven. je hoeft je hier niet voor te verondschuldigen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@youris (het 2de bericht boven deze) hartelijk bedankt. ik vond het een fijne ervaring om met jouw een boek te mogen schrijven, maar ik ben inderdaad niet gemaakt om te schrijven. mijn hulp met het boek zal zoals jij al weet de 1ste van volgende maand stoppen (dit is geen grapje). @voor iedereen van goeievraag: ik heb ook een ander besluit genomen, goeievraag zal ik en tijdje achterwege laten. ik verwijder mijn account niet voor de mensen die mijn vragen handig vinden. ook geef ik Youris weer een tijdelijke toegang tot mijn account. wel heb ik gezecht tegen hem dat iedereen een vraag naar hem mag sturen en dat hij hem MOET stellen (zodat iedereen een beetje profiteert). IK HOOP JULLIE BEGRIP HIERVOOR (vooral voor de toegang van youris tot mijn account)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@barts3cundo hoe bedoel je dat
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En doe nou niet Aragon. Dat klinkt OF als een stad in Frankrijk, of als een dyslectische kloon van Aragorn. Waarom krijg ik nou weer visioenen van Viggo Mortensen? Dat moet je mij op 40-jarige leeftijd niet aandoen! Ik kan een fantasy name generator aanbevelen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
wat voor fantasy name generator beveel je aan (graag een link) gr youris (tijdelijk overname van account askmen)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://dicelog.com/yafnagen bijvoorbeeld.

Antwoorden (2)

'Ik geloof er niets van', zei Aragon. 'Alleen maar aan denken? Dat is genoeg?' 'Inderdaad' zei Maighdlin. 'Probeer het maar eens....'
Maar dat was gemakkelijker gezegd dan gedaan. Die spreuken waren heel erg lang en ingewikkeld. Hoe ging ie ook weer? Aragon probeerde mat alle macht de spreuk goed op een rijtje te krijgen. Dat viel niet mee! Maar het lukte hem.
Maighdlin begon zijn fout in te zien. 'Nee, niet hier!' schreeuwde hij het uit, 'NIET HIER, DAT MOET JE BUITEN DOEN!' Maar het was al te laat. Aragon steeg met grote snelheid op. Dwars door het plafond van het balzaal van Maighdlin's kasteel. En toen ie daar doorheen was begonnen de torens te wankelen. En enorme rookwolken stegen op vanuit het vallende puin. 'Het is gelukt' riep Aragon, maar Maighdlin kon het niet meer horen...
14 jaar geleden
'hoe dan?' vroeg Aragon. Maighdlin zei: 'je moet je het inbeelden. je moet de kracht zien, je moet het voelen. laat het om je heen zweven zorg dat de tijd stilstaat en dat je één bent met de kracht om je heen. 'oh' Aragon wist niet goed hoe hij hierop moest reageren. 'mag ik het proberen?' vroeg hij maar. 'alleen als jij denkt dat je er klaar voor bent' antwoorde Maighdlin. geconcentreerd ging Aragon staan hij ademde diep in en hield zijn blik strak op de boom voor hem. hij probeerde het te voelen. hij tilde zijn hand op en beelde zich in dat daarop een kleine vonk ontstond. Tot zijn schrik vloog er een blauw vonkje uit zijn hand. Snel trok hij zijn hand terug en keek vragend naar Maighdlin. 'toe maar' knikte hij. Aragon probeerde opnieuw en sneller deze keer sprong er een vonk op zijn hand. hij concentreerde zich nog meer en een tweede vonk vloog erbij opeens zag hij er ook 1 op zijn arm belanden. Het ging heel snel voor zijn gevoel. Opeens was hij omgeven door blauwe vonken die op en neer sprongen. Hij verbaasde zich, was dit het gevoel waar Maidhdlin het over had gehad? moest hij het zo doen? hij probeerde verder te gaan en nam zich in gedachte voor dat alle vonken naar zijn arm gingen. langzaam maar zeker hoopte zich daar de vonken op. langzaam hief hij zijn andere hand ook op, hij nam zich de gedachte voor. opeens zouden alle vonken naar de boom vliegen en de boom zou verbranden. hij zag het voor zich gebeuren hij concentreerde zich heel erg en zette toen in één keer alle energie van zich af. Hij kreeg een schok achteruit en viel met zijn rug op de harde stenen. Alles werd zwart voor zijn ogen maar vlak voordat hij het bewustzijn verloor hoorde hij gekraak. het laatste wat hij dacht was: 'het is me gelukt'
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is erg goed geschreven. btw: jouw verhaal zal vast wel goed gaan lukken.
meldt je eens aan op schrijvenonline.org daar staan ook veel vragen over schrijven.