wanneer komt de nieuwe broederband-boek uit in Belgie?

er zijn al 3 broederband-boeken uit en ik wil zo snel mogelijk de 4de broederband-boek lezen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het boek met de ondertitel "Slaves of Socorro" is de Engelse titel voor het vierde Broederband-boek - oftewel het eerste deel in de tweede trilogie. Het zal in mei 2014 verschijnen. Over de Nederlandse versie is nog niets bekend, en derhalve is ook niet te vertellen wanneer het in België te koop zal zijn. Want daar wordt gewoon de Nederlandse uitgave van uitgeverij Gottmer gelezen.
Amadea