Hoe krijg je een kartonnen voorkant van een boek dat wat krom getrokken is weer recht en plat?

Een ouder boekje is het maar zonde dat de voorkant is krom getrokken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Strijkbout?

Het beste antwoord

Ik heb redelijk wat boeken in de kast staan met dit euvel, maar de beste methode is het probleemboek tijdelijk horizontaal ergens neerleggen met een flinke stapel andere boeken erboven op!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
precies! werkt altijd ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar boeken toch allemaal handig voor kunnen zijn! :)
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Zo doe ik het ook altijd :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank voor antwoorden en reacties.

Andere antwoorden (1)

Een doek een heel klein beetje vochtig maken, op de bolle kant van de kaft leggen, en er dan met de strijkbout (niet te heet) overheen strijken. Dan trekt hij vanzelf recht.