Als je de titel van het desbetreffende boek intypt in bijvoorbeeld een webwinkel als bol.com, dan kun je zien welke druk op dat moment wordt verkocht. In webwinkel's wordt vrijwel altijd de nieuwste druk aangeboden. Als er staat 'tweede druk', dan weet je dus dat er slechts 2 drukken zijn verschenen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor in het boek, volgens mij. Daar staat altijd de zoveelste druk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Als je toevallig net de nieuwste druk gekocht zou hebben. Maar hoe weet je dan of dat zo is?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tja... Als ik jou was zou ik dan maar even op internet kijken. Bol.com of een site van een boekenwinkel?