Weet iemand een informatief boek over stormen? Waar kan ik ze vinden?

Ik moet voor school een jaaropdracht maken over STORM. Ik moet hierbij voornamelijk tekeningen maken. Dus liefst een boek waar veel illustraties in staan. De bedoeling is ook dat je een revolutie tekent over de stormen (geschiedenis). Kan iemand hier mij bij helpen? Dank u.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Er bestaat wel een boek over orkanen van Anne Rooney,te verkrijgen bij Bol.com
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ga eens naar de bibliotheek en typ daar in de computer in: 'storm' kies genre informatief boek en je vind ze.
Optie 2: kijk bij de informatieve boeken in de kast (in de bieb) en kijk bij de S van storm.
Optie 3: ga naar de bieb en vraag het aan een biebjuf
Optie4: kijk op school in de bibliotheek en zoek/vraag/surf daar voor het boek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja de evolutie van stormen.

Antwoorden (1)

Misschien is het boek 'Donder en Bliksem en meer over het weer' wat voor je. Ik weet niet hoe oud je bent maar dat is wel een interessant boek. Ik was er tevreden over.