hoe pas je bijlagenummering toe?

Dit doe je in lopende tekst en in de bijlage toch met Romeinse cijfers?
Of gebruik je in lopende tekst normale nummering?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (1)

Daar zijn geen strikte regels voor. Je kunt hoofdletters, cijfers en Romeinse cijfers gebruiken. Als je dit maar consequent toepast in de tekst en bovenaan de bijlage.

Het kan wel zo zijn dat de school/instelling/bedrijf hier regels voor heeft opgesteld in een huisstijl of in documentrichtlijnen. Dan moet je je daar dus aan houden.