Jawel hoor, deze is helemaal nieuw.
30 oktober dit jaar verschenen. Ik heb alles van Frank Westerman gelezen en deze was er nog niet bij hoor.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hoe kan het dan, dat dit boek het "literaire juweeltje" van juli 2008 was? Zie nl.wikipedia.org/wiki/Literaire_Juweeltjes#2008
Poet
10 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk. Het is idd een herdruk maar ze zetten het helemaal neer als nieuw.
Goed gezien!
http://www.dizzie.nl/b_10136_Stikvallei.php
Het is trouwens opvallend dat het boek in 2008 zo weinig reuring heeft opgeleverd. Dat is bij Westerman normaliter niet zo.
Jawel, het is wel een nieuw boek. Net eind oktober verschenen. Het speelt zich weliswaar af in 1986, maar het jaar van verschijnen is 2013.
Amadea