Hoe heten de indexbordjes die in bibliotheken tussen de boeken worden gezet en waar kan ik die bestellen?

In bibliotheken zie je bordjes tussen de boeken staan met de beginletter van de auteur (A-Z). Nu wil ik dat voor mijn eigen boekenkast ook, omdat die behoorlijk snel groeit en het moeilijk voor mij wordt om boeken te vinden.

Ik kan alleen nergens vinden hoe deze bordjes heten en waar men ze kan bestellen. Heeft iemand hulp?

Vr. groet,
Amfibrachus

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Die heten alfabet- indexschotjes

Toegevoegd na 35 seconden:
Daar verkopen ze ze ook
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat bedoel je met daar, in de bibliotheek?
Poet
10 jaar geleden
Ha, jij bet er ook weer bij, welkom!
Daar is op de site in de bron. Wil jij ze ook?
Amadea
10 jaar geleden
Er staat geen site in de bron!
Poet
10 jaar geleden
Zo dan
Poet
10 jaar geleden
Dank voor de tip. Weet je dat ik wel 3x deze vraag moest beantwoorden voordat ik geen foutmelding meer kreeg. Gebeurt me vaak