Gevraagd: auteur/titel van kinderboek over paarden vanuit 't perspectief van paarden?

Ooit las ik een kinderboek waarin de hoofdpersoon een tam paard is, door een auto ongeluk ontsnapt en wordt opgenomen in een wilde kudde: wat is de titel of auteur van dit boek?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Mogelijk bedoel je: Aurea de wilde pony van Christine Linneweever, het verhaal is verteld vanuit de pony maar het gegeven is iets anders dan jij hebt beschreven. Zie voor uitgebreidere samenvatting de link:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet wat ik bedoelde maar een hele goede tip. Bedankt!