Welk boek gaat over een man die z'n kinderen ontvoerd naar Israël?

Ik ben helaas de titel van dit boek vergeten, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Vermoedelijk bedoel je "Ontvoerd!" van Patsy Heymans. Amsterdam : Meulenhoff, cop. 1995. ISBN 90-290-5070-5
Gaat over de jarenlange speurtocht van een moeder naar haar drie kinderen. Na een huwelijk met een joodse man, waarin zij mishandeld en vernederd wordt, gaat Patsy terug naar haar ouders in België. Haar man ontvoert de kinderen en brengt ze onder op geheime adressen bij joodse fundamentalistische gezinnen. Gedurende 6 jaar doen Patsy en haar familie allerlei pogingen om de verblijfplaats van de kinderen te achterhalen. Ze krijgen te maken met politie en justitie, informanten, bedriegers en fanatieke leden van de Chassidim, een streng religieuze sekte.
Bronnen:
Amadea