hoe kan je dit uitbreiden, kwa omschrijven/beschrijven (zie uitleg)?

Brendir liep in een groot bos. Een zachte wind streek door zijn blonde haren. Plotseling klonk er een vreemd geluid van achter de struiken. Brendir liep naar de struik, richtte er zijn hand naar, riep:‘Viskö draticuars’. Een gouden lichtflits schoot naar de struiken, en onthulde een klein meisje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Brendir liep door het grote ietwat schemerige bos. De laatste lichtstralen van de avondzon vielen warm op zijn armen. Een kille wind doet de bladeren fluisteren. Zijn haren wapperen op.
Geritsel in de struiken doen hem verstijven. Zonder geluid draait Brendier zijn hoofd om. Iets zit in de struiken. Op zijn tenen loopt hij stilletjes naar de struiken.
Zijn hand strekt hij uit. ‘Viskö draticuars!’.
De struiken zijn even verlicht in de goudens flist die op de struiken schiet uit zijn uitgestrekte hand. De struiken geven mee en wijken uiteen. Een klein meisje komt tevoorschijn van achter het dichte bladerdek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Brendir liep een beetje te filosoferen in het grote bos.Hij was zo in gedachten dat hij de zachte wind die door zijn haren streek niet opmerkte.Hij was dan ook helemaal niet opmerkzaam op wat er zich in zijn nabijheid afspeelde en werd opgeschrikt door een geluid vanuit de struiken. Brendir liep een beetje onzeker naar de struik en riep:Visco draticuars'.Als een bliksemschicht flitstte een gouden lichtstraal naar de struiken en wat hij toen zag ging al zijn begrip te boven.Hij stond oog in oog met het mooiste schepseltje wat hij ooit had mogen aanschouwen.Een klein meisje met zo'n serene uitstraling keek naar hem en glimlachte.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Brendir liep op een warme zondagochtend met zijn hond in een groot bos. Terwijl hij een stok weggooide en zijn hond deze achterna rende om hem te pakken begonnen er al flink wat zonnestralen door het bos naar binnen te schijnen. Het beloofde een mooie dag te worden. Een zachte wind streek door zijn korte bonde haren. Terwijl Brendir zijn hond riep klok er plotseling een vreemd geluid van achter de struiken. Wat zou dat nou kunnen zijn? De laatste keer dat Brendir een wild zwijn zag is minstens 10 jaar geleden. Wat zal dat dan zijn? Brendir liep naar de struik, richte er zijn hand naar, riep: 'Visko draticuars'. Plotseling begon de zon feller te schijnen. De struik stond helemaal in het licht, het leek wel of er een grote Ufo op de struik scheen, het was iets onverklaarbaars. Plotseling opende de struik zich vanzelf. Een gouden lichtflits schoot naar de struiken, en onthulde een klein meisje. Het was net een engeltje.
(wordt vervolgd)