Ik heb een boek gevonden van Leni Riefenstahl maar de cover is er niet meer aan, kan ik dit boek laten herstellen en wat is de waarde ervan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Natuurlijk kan je een boekbinder vragen er een kaftje omheen te maken, maar daarmee heb je niet ineens een bijzonder boek

De prijs van een exemplaar in zeer goede staat inclusief de papieren stofomslag kan wel oplopen tot 1000 euro. Een licht beschadig exemplaar zonder stofomslag kan je makkelijk vinden voor onder de 100 euro.

Een zwaar beschadigd exemplaar zonder stofomslag en zelfs zonder de harde kaft zal niet veel waard zijn, een niet origineel kaftje zal daar niet veel aan veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
inderdaad en dan ligt het er ook nog een beetje aan welke druk het is. verder heeft deze persoon gelijk.
Antoni
10 jaar geleden
Leni Riefenstahl is wel een controversieel person, als fotografe en regisseur in dienst van Adolf Hitler. Verandert dat nog iets aan de mogelijke waarde? Ben zo maar benieuwd als lezer van de vraag en dit antwoord...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De genoemde bedragen zijn van het betreffende boek van Leni Riefenstahl.