Welk deel komt na het boek Vrees Me van Tahereh Mafi?

Ik heb gezocht welk boek het vervolg is op het boek "Vrees Me" van Tahereh Mafi. Alleen kwam ik 2 vervolg boeken tegen. Genaamd "Verwoest me "en het boek "Breek me" . Welk boek moet ik nou precies eerst lezen na het boek "Vrees Me" ? Want ik snap , de volgorde niet van...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.9K

Antwoorden (2)

Volgens mij eerst Shatter en dan Destroy.. gezien de verschijningsdata

Toegevoegd na 4 minuten:
Ik lees net bij Bol.com... deel 2 is Breek me
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De juiste volgorde van de boeken is eerst "Vrees me", dan "Verwoest me" en dan "Breek me".
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook nij jouw link staat als deel 2 Breek me....en deel 3 Verwoest me
Amadea
10 jaar geleden
Verder naar beneden heeft een medewerkster van de uitgeverij de juiste volgorde gegeven. Het staat ook op http://www.bol.com/nl/p/verwoest-me/9200000009896561/: "Verwoest me" hoort TUSSEN "Vrees me" en "Breek me". Het tweede deel van de trilogie is dus "Verwoest me".