komt er ooit een vervolg op morgenrood?

Ik vind de boeken van twilight echt heel gaaf en ik vind het ook jammer dat er op de laatste bladzijde van morgenrood EINDE staat. Is het dan dus definitief? ik weet al van midnight sun en het korte 2de leven van bree tanner, maar ik bedoel echt een gevolg hoe het na de komst van de volturi verder gaat.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je ook interesse hebt in fanfictie, zou je 'Rain' kunnen lezen. Dit is een vervolg op Morgenrood. Er staan wel spelfouten in. Bronnen:
- http://www.wattpad.com/story/1518544-rain-vervolg-morgenrood-twilight
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
RosaG, die heb ik al gelezen en vond hem niet veel aan. Ik heb zelf een wattpad account en mijn bibliotheek staat nog vol met andere twilight fanficties. Maar wel bedankt ;)

Het beste antwoord

Stephanie Meyer heeft ooit in een interviuw vertelt dat er voorlopig geen nieuw boek komt. Pas als de twilight rage helemaal is weggezakt wil ze misschien een nieuw boek schrijven, eerder niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er komt inderdaad geen vervolg op. Maar je kan natuurlijk altijd nog andere boeken van Stephenie Meyer lezen. (bijvoorbeeld Zielen)