Waar in de binnenstad van Zwolle kan ik een psalmboekje kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Bedoel je een losse uitgave van het Bijbelboek, of een bepaalde uitgave van de gezongen psalmen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bepaalde uitgave

Antwoorden (2)

bij boekhandel waanders

Toegevoegd na 49 seconden:
Waanders Boekverkopers

Adres:
Eiland 9
Zwolle
8011 XR
Nederland
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, die ken ik. Maar hebben ze m ook?
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden
waanders heeft een afdeling theologie. het is de grootste boekhandel van zwolle, dus goede kans, dat ze hebben, wat je zoekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan me niet voorstellen dat ze m daar niet hebben....
De meeste kans dat zij het op voorraad hebben maak je denk ik bij De Fakkel. Zie http://www.fakkel.nl/nl/catalog/1219/psalmen.html
Deze christelijke boekhandel, in Zwolle een winkel hebbend op het adres Vechtstraat 72, heeft een ruim assortiment.
Amadea