Is "De Buddenbrooks" (Thomas Mann) op dvd uitgebracht?

Er is een film gemaakt van het boek, maar ik
wil graag weten of er ook een dvd verkrijg-
baar is

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

ja zeker. Je kan hem in verschillende talenversies vinden en huren (niet eender waar)

http://www.moviecity.nl/film/11011?title=Buddenbrooks
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hier is nog een link waarop je 'een' dvd verfilming van het boek kan terugvinden.
de nieuwe versie die ik op de eerste link had gezet is inderdaad nog niet uit. En als dat de vraag was voor de laatste versie dan moet je nog even wachten. Wil je een vorige versie, dan zijn die er zeker.
groeten http://dvd.preissuchmaschine.de/Komoedie_und_Drama/Literaturverfilmung/Die_Buddenbrooks-ammmmmfld.html
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nog een linkje : http://www.moviemeter.nl/film/34787

Andere antwoorden (1)

Het is nog niet uit op DVD. Hij draait nog niet eens in de bioscoop. Als je hem wilt zien 9 april gaat hij in de première. 9 oktober is hij te huur en het is nog niet bekend wanneer hij op DVD te koop is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
de link die ik erbij heb gezet is inderdaad van een nieuwe versie die pas op 9/10 te verkrijgen is.
Maar dat stond ook niet in de vraag. Er stond 'een dvd'. Heb er nu een ander linkje bijgezet van andere versies. Er zijn er genoeg om te kiezen en als Skippy de laatste versie wil : nog even wachten. groeten