Wat is het verschil tussen deze 2 boeken van Game of Thrones? (zie omschrijving)

Ik zie 2 boeken met een ander uiterlijk, maar dezelfde titel en omschrijving van het boek.

Wat is het verschil tussen deze: http://www.bruna.nl/boeken/het-spel-der-tronen-9789024558858

en deze: http://www.bruna.nl/boeken/het-lied-van-ijs-en-vuur-boek-1-het-spel-der-tronen-9789024556434

Ik lees echt nooit boeken, maar heb nu wel een soort van zin om een leuk boek te gaan kopen, waarbij deze mij toch wel aansprak. Is dit een goed boek, en lekker te lezen?
En is het beter om de originele Engelse versie te kopen, of is het boek in het Nederlands ook prima? (Met mijn Engels is niets mis, dus moeilijk zal het niet zijn)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Het zijn dezelfde boeken, alleen andere uitgaves. De eerste is paperback (iets kleiner en zonder harde kaft); de tweede is een gebonden versie (met harde kaft, iets groter en robuuster). De inhoud is verder precies hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Danku.