Weet iemand een bedrijf/drukkerij die goedkoop,maar wel professioneel fotoboeken kan drukken? (Coffee Table Book)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Er zijn heel veel leveranciers van fotoboeken.
Alle leveranciers hebben gratis fotoboek software op hun sites staan waarmee je een eigen fotoboek kunt maken. Dit is een goede manier om te experimenteren met het maken van een fotoboek. Je kunt net zo lang aanpassingen maken totdat het boek precies is wat je wilt hebben. Je gaat pas voor het boek betalen als je het ook daadwerkelijk bestelt.

Je kunt bij een aantal leveranciers er ook voor kiezen om een eigen opgemaakte PDF op te sturen (onder andere op de website Blurb en bij professionele afdrukcentrales) die vervolgens wordt afgedrukt. Dit vereist echter wel eigen opmaaksoftware zoals bijvoorbeeld Adobe InDesign.

De Consumentenbond heeft een test gedaan naar liggende fotoboeken van A4-formaat met fotopapier. En…. CEWE FOTOBOEK kwam als beste uit te test met een 7,9!
Hier nog een vergelijkingssite:
http://www.vergelijkfotoboekmaken.be/

De term coffee table book is gewoon een Engelse term voor koffietafelboek: een mooi boek met een harde kaft.

En deze wordt door een aantal professionele fotografen die ik ken, gebruikt.
http://nl.blurb.com/?gclid=CJzo7ILcmrUCFQ7LtAodcDEAew&gclsrc=aw.ds
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de kosten van het fotoalbum en van de afdrukken bij elkaar optelt, is een fotoboek niet duurder. Bovendien kun je een fotoboek veel beter met teksten en achtergronden vormgeven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Printing-1 is de software voor Windows en Mac OS gratis. Je kunt het boek ook nline zetten en aan anderen laten zien, ook als je nog geen afdruk hebt besteld.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je een map met foto’s hebt gemaakt, kan de gratis FotoInsight Designer een fotoboek van maken. Als je liever een mooi boek wilt waar jij en je kinderen nog jaren plezier aan beleven, dan kun je er beter een weekendje voor gaan zitten en het fotoboek pagina voor pagina samenstellen.