Ik ben op zoek naar een boek dat ik een tijd geleden gelezen heb, volgens mij heet het Maya?

Ik heb het boek gelezen toen ik op de basisschool zat ik denk ergens in 2005. Het boek was toen vrij nieuw. Het gaat over een meisje wiens broer ernstig ziek is en omdat haar vader (haar moeder is dood) al zijn tijd in hem wil steken gaat Maya naar haar tante in Engeland. Haar tante vertelt haar dat haar broer gevangen is door de sterren en dat zij de kans heeft om hem te redden. Ze stuurt haar naar een andere wereld om daar een lange reis te maken naar de enige persoon die ooit is teruggekeerd vanuit de sterren. Ik kan het boek nergens vinden, ik heb het al 10 keer gegoogled en ik denk ondertussen dat het boek niet bestaat. Als dat zo is moet ik het zelf maar gaan schrijven... Ik vond het namelijk een erg leuk boek. Ik hoop dat iemand weet waar ik het over heb.

Volgens mij had het boek een zwarte kaft, met daarop een meisje dat op het punt staat om een brug over te steken.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn mening: ik vond het helemaal niet zo'n heel erg leuk boek, maya (heb je hem door ;)) smaken verschillen.

Antwoorden (1)

Het boek heet ''Mara'', geschreven door Luc Descamps.