Waar vind ik een kwalitatieve recensie van Paradiso geschreven door Kees van Beijnum?

Zie vraag.

Toegevoegd na 10 minuten:
Met kwalitatief bedoel ik recensies uit goede kranten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Als je naar een openbare bibliotheek gaat dan kan je op de computers daar de Literom raadplegen. Daarop zijn heel veel boekenrecensies uit kranten en tijdschriften te vinden, te lezen, en uit te printen. Dat is de handigste methode om goede artikelen over het gevraagde boek te vinden.
Amadea
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Via google zijn er veel recensies te vinden op bijvoorbeeld recensieweb. Alle schrijvers van deze site hebben een letterkundige studie afgerond of zijn in de afrondingsfase. Oftewel wellicht nog 'kwalitatiever' dan de gemiddelde krant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je schrijft dat je recensies uit goede kranten zoekt over Paradiso door Kees van Beijnum.
In dat geval zou ik naar de site van de "goede krant" in kwestie gaan en daar zoeken naar de recensie.