Er is een site met de naam "moetjelezen.nl

, dat is misschien iets voor U.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het idee is aardig,
maar het antwoord is onder de maat. Als je zo'n suggestie geeft, doe er dan de link bij.
De site heet: moetjelezen.com
http://www.moetjelezen.com/

Andere antwoorden (3)

Bruna.nl Bol.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
www.bol.com geeft suggesties voor aankopen. Als je daar informatie over een boek bekijkt, wordt tegelijk in het scherm aangegeven wat anderen kochten die die informatie ook bekeken. Ook wordt aangegeven welke schrijvers misschien ook interessant voor je zijn.

Als je regelmatig boeken hebt besteld, geeft de website ook suggesties, speciaal geselecteerd aan de hand van wat je tot dan toe hebt besteld.

De website www.amazon.com doet vergelijkbare dingen.
Antoni
11 jaar geleden
Op de site van de bibliotheek waar ik wel een boeken van lees (de site onthoud welke boeken ik heb gelezen, tenminste welke boeken ik heb geleend) ik weet niet of je ook boeken bij een bibliotheek leent? vele bibliotheken hebben anders op hen site wel staan van aanbevolen boeken