Waar vind ik een uittreksel van het boek 'Spijkerschrift', geschreven door Kader Abdolah?

Ik zoek een uittreksel van 'Spijkerschrift' (migrantenliteratuur) door Kader Abdolah.
Het liefst wil ik een uittreksel van Literom, maar hier kan ik er geen vinden, misschien omdat het migrantenliteratuur is... Een andere site kan ook, maar niet zoiets als scholieren.com ;)
Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

De uittreksels die in Literom staan zijn alleen in de openbare bibliotheken te raadplegen en te printen. Het is niet mogelijk om daar van buitenaf op te komen. In de grote steden is tegenwoordig wel een hoofdvestiging op zondag geopend, dus je kunt het morgen regelen.

Hier staat een verslag van een scholier: http://www.scholieren.com/boekverslag/49453

Toegevoegd na 1 minuut:
En hier een samenvatting: http://educatie-en-school.infonu.nl/samenvattingen/5288-uittreksel-kader-abdolah-spijkerschrift.html
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!