Is er een digitaal boek te vinden op internet van Nova scheikunde nask 2, VMBO 3 gt? (beschrijving)

Hallo.
Ik heb maandag een toets, maar ik ben mijn boek vergeten en ik wil nog leren. Is er een digitaal boek beschikbaar dat er als het plaatje hieronder uit ziet?
Het boek heet Nova, het is Nask 2 en voor klas 3 VMBO GT.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Connect even met een klasgenoot en vraag of die het even kan inscannen en doormailen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken geen telefoonnummer of e-mail ofzo van klasgenoten..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is zielig en vooral niet slim.... wat doe je als je eens ziek bent en wil weten wat je gemist hebt? Geen klasgenoten op facebook, hyves of wat dan ook? Ken je geen broer of zus van je klasgenoten?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook niet.. we hoorde eigenlijk een lijstje te krijgen, maar die hebben we ook niet gekregen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tja, dan ben je ook zelf verantwoordelijk... vmbo 3 in DEZE tijd en geen telnr, geen whatsapp, geen mobielnr geen mailadres geen huisadres? Wat heb je de afgelopen weken gedaan in de klas?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, ik ga niet iedereen om een telefoonnummer zitten vragen, want dan moet ik 50 leerlingen af. Ik heb geen Whatsapp, en ik heb geen info over andere leerlingen. Dit is de eerste keer dat ik mijn boek vergeten ben hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou 50 is niet nodig, eentje was genoeg geweest. Maar serieus: zit je voor het eerst op die school, heb je nog nooit bij iemand anders in de klas gezeten? Mijn zoon heeft gewoon een ouderwetse bellijst voor als het eerste uur uitvalt dus hij heeft gewoon van iedereen een telefoonnummer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik zit al 3 jaar op die school, en dit is wel een nieuwe klas maar ik ken wel een paar leerlingen van het vorige jaar. En wij hadden vorig jaar ook zo'n bellijst, maar mensen hebben hun telefoonnummer veranderd, en we zouden er nog zo eentje krijgen maar dat was dus niet zo..

Antwoorden (1)

Digitale schoolboeken zijn meestal niet snel te vinden of kosten geld dus ik denk het niet :( Maar vraag anders of iemand foto's voor je kan maken of het wil scannen? Ik vergeet soms ook mijn boeken en ja.. het is echt vervelend.
Je kan wel samenvattingen van je hoofdstuk zoeken maar dat is nooit volledig wat je wilt.
Succes, hoop dat je kunt leren!!
xx