Kan een Boekenweekgeschenk ook prijzen ontvangen en welke heeft Het theater, de brief en de waarheid?

Ik kan het niet vinden en moet een verslag schrijven over dit boek. Ik moet erbij vermelden of het eventueel prijzen heeft gekregen, maar dat is lastig te vinden. Dus heeft dit boek prijzen ontvangen of niet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als het boek een prijs had gekregen, dan zou het te vinden zijn via een zoekmachine. Als je de titel Het theater, de brief en de waarheid + prijs intikt krijg je geen vermelding dat met het boek een prijs zou zijn gewonnen.
Ik denk ook niet dat met een boekenweekgeschenk ooit een prijs is gewonnen. Wel als onderdeel van een geheel oeuvre.