Op Internet vind ik geen vertaling van haar boeken, maar je kan het haar zelf vragen, via http://www.jeanneduprau.com/contact.shtml

Als je haar een e-mail stuurt, kan je haar natuurlijk ook vragen of haar boek (binnenkort) vertaald zal gaan worden, als dat nog niet is gebeurd.
Antoni
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb haar gister al gemaild. Toch bedankt !
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb helaas (nog) niet een antwoord van haar mogen ontvangen.

Andere antwoorden (1)

het enige wat ik nu voor je kan bedenken is de naam naar het nederlands vertalen en dan zoeken op google, de website van de bieb of bol.com
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De naam van het boek naar het nederlands vertalen.... tja, nooit gezien dat heel veel titels niet letterlijk vertaald worden?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klopt, maar ''de diamant van ...'' en dan de naam van de auteur zou best nog eens kunnen werken. ik heb er vaker naar gezocht op die manier en vaak ook succes gehad met het vinden van het boek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom doe je dat dan niet zelf? Dit is geen antwoord maar een tip en die moet je eigenlijk bij de reacties zetten.