Ik wil mijn schoolboeken verkopen aan de slegte, wat voor bedrag kan ik verwachten dat ik terug krijg?

Het gaat om een Engels en Nederlands boek, beide nog in perfecte staat want ze zijn eigenlijk nooit gebruikt. Van het Engelse boek is inmiddels wel een nieuwe versie en van het Nederlandse boek niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat kunnen wij nooit weten. Sowieso zal die prijs wel omlaag zijn gegaan omdat iedereen de schoolboeken gratis krijgt. Kijk eens of ze toevallig op mp staan zodat je enig idee hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Slegte betaalt erg weinig voor (studie)boeken. Op
Marktplaats heb je meer kans om er nog een redelijk bedrag voor te krijgen.

Het beste antwoord

een paar euro per stuk, lijkt me.
je kunt eerst de winkel bellen en vragen of ze deze boeken hebben,
is het antwoord ja, dan kun je vragen wat ze kosten.
is het antwoord nee, dan kun je de volgende dag er heen gaan en proberen ze te verkopen.
je kunt, wat anderen al zeiden, altijd nog marktplaats proberen, maar ook eventueel iemand die op je oude school zit, of de school zelf als reserveboek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Samen zullen ze tussen de 5 en de 10 euro opbrengen als het tenminste nog courante uitgaven zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik denk minder hoor
Als ze een jaar oud zijn, dan 2/3 van de nieuwprijs.