Welk boek heeft te maken met illuminati, wat heeft illuminati te maken met 2012?

Ik wil me er meer in verdiepen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Niet dit weer..

Antwoorden (1)

Het engelstalige boek "Illuminati - 2012" (204 pagina's) heeft te maken met illuminati. De auteur is Nishan A. Kumaraperu. De uitgeverij is tevens N.A. Kumaraperu. Het ISBN nummer is 0615271766 9780615271767. Wat is precies illuminati ? Vermoed wordt, dat het zich hier handelt om een uiterst geheimzinnige organisatie, die bestaat uit een relatief kleine groep van invloedrijke personen. Dus je moet denken aan bankiers, captains of industry, heersers, miljardairs, monarchen, oliebaronnen, politici, topartiesten, enz. ( = de elite ). Deze groep regeert sinds mensenheugenis onze wereld. Het schijnt dat Satan hun heerschappij en welvaart heeft beloofd. Persoonlijk vind ik dit alles trouwens vrij obscuur.