Waar kan ik dit boek gratis als luisterboek downloaden?

Het gaat hier om Blikschade - Lieneke Dijkzeul.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo gratis?

Antwoorden (2)

Het boek is niet (meer) gratis te downloaden en dat is ook tegen de wet. Wel kun je het luisterboek in de plaatselijke bibliotheek krijgen.
12 jaar geleden
Dit boek is als betaalde mp3-download te downloaden bij ca 10 verschillende webwinkels in Nederland, waaronder www.luisterrijk.nl en www.vanstockum.nl
Het kost maar € 9,95 (dat is goedkoper dan de cd kopen). Als je het gratis wil beluisteren kan je naar de bibliotheek om de cd te lenen.