Kent iemand nog leuke interactieve/uitklapboeken?

Ik heb momenteel 2 heel leuke interactieve/uitklapboeken, je weet wel, zo met van die 3D pop-up plaatjes, plaatjes die veranderen, plaatjes die je open en toe kan doen, kaartjes die ergens insteken... afijn je kent het wel.
De namen van deze 2 zijn:

- Vampiers: Het gruwelijke, verloren gewaande dagboek van Dr. Cornelius Van Helsing

- Draken en andere mythologische wezens (zie ook afb.)

Mijn vraag nu:
Zijn er nog zo van die leuke boeken?
Het onderwerp maakt niet zo heel veel uit, zolang het maar niet te kinderachtig is (niet zo van die beertjes enzo).
Ik dacht dat er ook nog zo een boek was over piraten, maar dat weet ik niet zeker.

Ik heb al gezocht bij de uitgeverij van mijn boek, maar de
boeken zijn beide gepubliceerd door een andere uitgever, hoewel de boeken juist even groot zijn, de pagina's en de kaft hetzelfde aanvoelen... (je zou zo denken dat ze beiden een deel van een reeks zijn ofzo).

Kennen jullie dus nog zo een soort boeken?

Alvast bedankt

Toegevoegd na 8 minuten:
Oh ja, nu ik er aan denk, een vriend van mij die had ook zo een boek, maar dan alleen over draken. Daar zat zo een ei bij, en een zakje met fijngestampte drakentand of zoiets. Je kon ook bv. in het boek wrijven over een schub enzo.

Misschien kent iemand de titel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met google kwam ik op bijgevoegd filmpje, misschien kom je hier verder mee

Toegevoegd na 52 seconden:
Bij de witteboekwinkel heb ik er ook wel eens gezien, verder misschien de Slegte of de reguliere boekwinkel
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
IK heb het eens opgezocht, maar dit boek bestaat niet in het Nederlands, op zich niet zo een probleem, want het boek zag er wel leuk uit.
anneliez
12 jaar geleden
het was het eerste wat ik tegenkwam, als je verder zoekt is er vast wel meer

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet waar je woont, maar in veel steden heb je een kinderboekwinkel, ook voor oudere kinderen tot ongeveer 15 jaar. Zij moeten je wel verder kunnen helpen, heb het linkje vd kinderboekwinkel in haarlem bijgevoegd. Misschien kun je contact met hen opnemen en uitleggen wat je zoekt.