waar een amerikaan dwars door rusland gaat,in een hol een jeep in elkaar zet en bij de grens rusland alaska wordt tegengehouden

hij begint met een vrachtboot en moet op zoek naar een ondergronds proefstation?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

De grens Rusland - Alaska lijkt me met een normale jeep niet te nemen. Bij mijn weten zit daar een stukje water tussen (Bering Straat).

Maar wat bedoel je precies te vragen? Zoek je een boek over dit onderwerp ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ha, die Gast8559;

Ik denk onder 'spionage en fictie'. En anders even vragen bij de balie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn eerste idee is: dat is een spel, en wel: Hitman 2: Silent Assassin.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
met gratis paperclip?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze is onmisbaar om in een hol een jeep in mekaar te flansen;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
snap 'm, logisch!