Ik zoek een boek dat gaat over geesten, help mij aub?

het gaat over een meisje die verhuist. in dat huis wordt ze lastig gevallen door een ''geest''. de geest fluistert spaanse woorden tegen haar. stukje voor stukje komt ze erachter wat er gebeurd is. want ze krijgt flashbacks van wat er gebeurd is. De jongen waar zei mee omgaat blijkt de moordenaar te zijn van het meisje...de geest dus, Weet iemand welk boek ik bedoel?

Toegevoegd na 3 minuten:
Oja, het meisje heeft ook een bijna dood ervaring gehad in het water...ze heeft dus ook watervrees...Misschien dat dit het makkelijker maakt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zoek eens naar een (boek van) Roelof Tichelaar
12 jaar geleden
was dat niet iets met een klein meisje en een trein? zo'n boek heb ik ooit gelezen maar geen idee meer hoe het heet. al op google trefwoorden ingetoetst? bijv. boek geest spaans meisje ofzo.