Is er ergens een cursus gratis te downloaden of te volgen voor het schrijven van boeken?

Ergens in Drenthe? Ik wil graag een boek schrijven maar ik wil hier een cursus voor volgen. Of is er een op internet ergens een te lezen (Wel een vertrouwelijk goede) Of ergens te volgen)?

Toegevoegd na 46 seconden:
Of is er ergens een goede boek in de bibliotheek ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik ken geen gratis schrijfcursussen. Je kunt ze wel overal betaald volgen. Zowel online als bij de LOI als thuiscursus. Boeken zijn er wel volop, deze kun je zeker in de bibliotheek krijgen. Ik heb een plaatje toegevoegd van een boek dat bij alle boekwinkels te krijgen is, dus vast ook in de bibliotheek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Boeken kun je op de gekste manieren schrijven. Zolang je maar fantasie hebt en doorzettingsvermogen is het schrijven van een boek erg simpel.

(daar hoef je echt geen cursus voor te volgen hoor).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meerwaarde van leren schrijven ligt in huiswerk dat beoordeeld wordt en waar je veel van leert.
Goede schrijfcursus vind je bij www.loi.nl of thuisstudie.be