Ik ben al een hele tijd opzoek naar het boek 'De Burggravin van Vergi'. Overal is dit uitverkocht! Wie oh wie heeft het/weet het te vinden?

Toegevoegd na 6 minuten:
Tweedehands op Bol is het boek 44 euro, wat te veel is! Het boek is oorspronkelijk nieuw tussen de 15 en 25 euro, mits het niet uitverkocht zou zijn.. dus voor een studieboek dat ik een keer lees is 44 euro teveel geld voor mij...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Kijk eens op bol.com bij 2e hands bijvoorbeeld!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het bij BolpuntCom kopen, in voorrad, mits je hetzelfde boek bedoelt:

http://www.bol.com/nl/s/boeken/zoekresultaten/Ntt/burggravin+van+vergi/search/true/searchType/qck/N/8299/Ntk/books_all/sI/true/sA/300/index.html

Toegevoegd na 40 seconden:
of:
http://www.bol.com/nl/p/nederlandse-boeken/de-burggravin-van-vergi/666763259/index.html#product_secondhand
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zie een tweedehands exemplaar staan op een zekere online-boekwinkel waar je ook 2ehands mag verkopen, maar...
de prijs is niet gering.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou hem ook kunnen lenen bij de bieb. ik moest hem toen lezen voor school en heb dat ook gedaan. Je zegt dat je hem als studieboek moet gebruiken, dan zou je hem nog steeds kunnen lenen. Bij mij op het hbo duurt een periode tien weken waarvan zeven lesweken. Bij een bieb kun je meestal 3 weken lenen en tot drie keer toe gratis verlengen. Hoef je m ook niet extra aan te schaffen. De inhoud is ook echt niet om over naar huis te schrijven (persoonlijk)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dit het complete boek is ...