Waar kan ik een historisch overzicht vinden van de boeken top tien van de Haagse Post?

Of was het Vrij Nederland die begon met een boeken top 10?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (2)

Vrij Nederland is het en als ik u was zou ik even contact opnemen met VN. Tel 0205518711 of redactie@vn.nl

Toegevoegd na 30 minuten:
Ja ook een boekentoptien in de Haagse Post en het Parool en De Morgen.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt kans dat er in het boek "Rare Jaren. Een onvoorspelbaar weekblad; 77 jaren Haagse Post" van John Jansen van Galen en Hendrik Spiering het één en ander te vinden is. ISBN: 90 388 2661 3, 2e-hands bijvoorbeeld te verkrijgen via bolcom, zie link.

Je zou natuurlijk ook kunnen proberen een mail te sturen naar HP/De Tijd met je vraag, wellicht tref je iemand die binnen de eigen archieven voor je kan en wil zoeken.