Komt er een vervolg op 'hoe overleef ik mijn vader?'

Carry Slee die schrijft de hoe overleef ik boeken, maar hoe overleef ik mijn vader was de laatste van de hoe overleef ik serie.
Ook maakte ze bekend dat ze vanaf nu wel verder gaat met het verhaal, maar onder een andere titel.
Wie weet of deze boeken er al zijn?
Hoe heten ze?
Waar kan ik ze kopen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Oeps!
Het is Francine Oomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb van iemand gehoord dat het nieuwe boek Rosa in New York gaat heten maar ik weet niet wanneer je hem kan kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

De Hoe Overleef Ik boeken zijn geschreven door Francine Oomen, en de Dat Heb Ik Weer boeken door Carry Slee. Heb nog nooit een Hoe Overleef Ik boek van Slee gelezen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
de boeken zijn er nog niet, als je ze echt graag wilt zul je nog even geduld moeten hebben..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
francine Oomen was toch gestopt met "hoe overleef ik.." boeken te schijven?